Thursday, February 6, 2014

Lalu Qarr semua sel-sel dengan tugas masing-masing menurut RNA di setiap 46 butir kromosom sel itu

Di kemuliaan malam-malam yang Qudus di sepertiganya hatta waktu-waktu Ashar; kejutkan diri yang sedang berMudatssir dalam selimut dan sedang berMuzammil dalam sedap bantal kerana hujan malam mendinginkan tilam untuk para Virus dan ummat bakteria Setani dalam sel-sel badan menjadi Kusaala malasan untuk bangkit bangun. 

Bacalah dengan format Aqra'a setiap huruf-huruf yang berbaris itu sehingga huruf-huruf itu menjadi Ayat-ayat yang tersusun untuk mencerna neuron-neuron saraf di Serebrum dan Serebelium Otaki. Listrik gelombang elektromagnetik yang terhasil dari Bunyi atau As-Shoutun (Tone) kesan Ayat-ayat Al Qur'an yang kita Iqra'kan itu akan tawafkan semua elektron ikut lawan jam menggetarkan setiap Furuthon-furuthon badani terus menyantun hati atau Qalbun dalam gegendang telinga bergetar listrikkan tenaga masuk ke dalam Medula Oblongata atau Madkhul yang berGerbang bentuk Oblong itu; lalu tertayanglah di atas layar minda kita setiap butir Ayat-ayat yang kita Iqra' tadi.

Iqra'. Iq kan Ra. Akan Ra di minda. Dibabakkan semua Ribbonucleic. Alif Qaf Ra Alif (hamzah). Ba Sim+Mim Ra+Ba+Ka. Mahu kereta bergerak pastikan di"ignite"kan enjinnya. Ribbonucleic (RNA) dalam setiap 46 butir kromosom dalam ribuan sel-sel badan mestilah dibabakkan agar tertayanglah ceritanya di latar dunia fana' ini dirimu itu. Mahu Ba kan ianya mestilah di"ignite' dulu. Qarr!kan ia. Iqra'! Dan kuncinya ialah BismiRabbika. Ayat-ayatkanlah di Surah Al Fatihah.

BismillahirRahmanirRahim. Ba Semua Alif Lam Lam Ha. Dengan namamu Allah; ismu+Ka Ar Rahman, ismu+Ka ArRahiim. Ignite! Lalu Qarr semua sel-sel dengan tugas masing-masing menurut RNA di setiap 46 butir kromosom sel itu.

No comments:

Post a Comment